Svenska

Vanliga Frågor (FAQ)

Välkommen till vår FAQ-sida! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Om du inte hittar det svar du letar efter, tveka inte att kontakta oss för mer hjälp. Här på Taboo så hjälper vi dig snabbt, enkelt och självklart anonymt.

Skicka ett mejl till info@taboo.se eller ring oss på 040 97 64 10

Våra öppettider:

Måndag - Fredag - 10:00 - 20:00
Lördag - Söndag - 11:00 - 18:00

 

Beställningar och Produkter

Hur gör jag en beställning?

För att göra en beställning, följ dessa enkla steg:

  1. Bläddra igenom vår katalog och hitta produkterna du vill köpa.
  2. Lägg till önskade produkter i din varukorg.
  3. Gå till kassan och fyll i din leveransinformation.
  4. Slutför betalningen via klarna eller swish och du är klar!

Kan jag ändra eller avboka min beställning?

Ja, du kan ändra eller avboka din beställning om den inte har skickats än. Kontakta vår kundtjänst på info@taboo.se så hjälper vi dig med ändringarna.

Min produkt fungerar inte som förväntat, vad bör jag göra?

Vi beklagar att du upplever problem med din produkt. För att hjälpa dig så snabbt som möjligt, vänligen följ dessa steg:

  1. Kontakta Kundtjänst: Skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst på info@taboo.se och förklara noggrant vad som har hänt med produkten. Ju mer detaljerad beskrivning du ger, desto bättre kan vi hjälpa dig.

  2. Beskriv Problem: Förklara i mejlet vad som inte fungerar som förväntat. Om du kan, inkludera information om när problemet uppstod.

  3. Videobeskrivning (Om Möjligt): Om produkten plötsligt har slutat fungera, försök att filma en kort video som visar problemet. Detta kan hjälpa vår kundtjänst att bättre förstå situationen och ge dig en snabbare lösning.

 

Leverans och Returer

Hur lång tid tar leveransen?

Leveranstiden varierar beroende på din plats och vald leveransmetod. Normalt sett tar det 1-3 arbetsdagar.

Var kan jag hämta ut mitt paket?

Vi erbjuder två bekväma alternativ för pakethämtning:

  • DHL Service Point: Du kan välja att hämta ut ditt paket från närmaste DHL Service Point. Du kommer att få en avisering med information om var och när du kan hämta paketet, samt kan du välja vilket DHL-Service point ställe du vill hämta från i kassan.
  • Budbee Box: Vi samarbetar med Budbee för att erbjuda paketutlämning från deras smarta Budbee Boxar. Välj din önskade Budbee Box vid kassan och få avisering när paketet är redo för hämtning.

Kan jag spåra min beställning?

Ja, du kommer att få en spårningslänk via e-post så snart din beställning har skickats.

Vad händer om jag glömmer att hämta ut mitt paket?

Om du glömmer att hämta ut ditt paket från det angivna utlämningsstället, kan det resultera i att en returavgift tas ut. Både DHL och Budbee tillämpar vanligtvis returavgifter i sådana fall. Returavgifterna kan variera beroende på leveransföretaget och din plats. Dessa avgifter täcker kostnaderna för att returnera paketet till oss och kan dras av från eventuell återbetalning.

Vi kan erbjuda en återbetalning för produkten om paketet returneras till oss på grund av ej uthämtat paket. Återbetalningen kommer att justeras för att inkludera returavgifterna och eventuella fraktkostnader som kan ha uppstått.

Vad gör jag om jag vill returnera en produkt?

Om du vill returnera en produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 30 dagar efter att du har mottagit produkten. Vi hjälper dig med returinstruktioner och återbetalningsprocessen. Vill du retunera din produkt så får du skicka tillbaka den till oss, tänk på att skicka med tracking nr så att inte ditt paket försvinner i processen. Så fort vi har fått din produkt och vi ser att den är oanvänd så retunerar vi dina pengar.

Vår adress:

Navis AB
Södra Förstadsgatan 81
214 20 Malmö

Hur ser de diskreta paketen ut?

Vi värnar om din integritet och förstår vikten av diskreta leveranser. Våra paket är särskilt utformade för att skydda din integritet. De skickas i bruna lådor utan någon extern information som avslöjar innehållet. Som avsändare anges "Navis AB" för att ytterligare bevara diskretionen.

shipment-boxes-for-taboo

 

Kontakta Oss

Hur kan jag nå er kundtjänst?

Du kan kontakta vår kundtjänst via e-post på info@taboo.se eller ringa vårt kundtjänstnummer 040 97 64 10. Vi finns tillgängliga under våra öppettider för att hjälpa dig med dina frågor och problem. Mejl svaras alltid inom 24 timmar.

Har ni en fysisk butik?

Ja, vi har en fysisk butik på adressen Södra Förstadsgatan 81. Välkommen att besöka oss under våra öppettider! Vill du se mer hur vår fysiska butik ser ut? Klicka här

Drift & produktion:Taboo.se Wikinggruppen

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla
SvenskaDeutschSuomiDanskEspañol

Produkter
Handla
Information