Välkommen till vår FAQ-sida! Här hittar du svar på de vanligaste frågorna vi får från våra kunder. Om du inte hittar det svar du letar efter, tveka inte att kontakta oss för mer hjälp. Här på Taboo så hjälper vi dig snabbt, enkelt och självklart anonymt.
Skicka ett mejl till info@taboo.se eller ring oss på 040 97 64 10
Våra öppettider:
Måndag - Fredag - 10:00 - 20:00
Lördag - Söndag - 11:00 - 18:00
För att göra en beställning, följ dessa enkla steg:
Ja, du kan ändra eller avboka din beställning om den inte har skickats än. Kontakta vår kundtjänst på info@taboo.se så hjälper vi dig med ändringarna.
Vi beklagar att du upplever problem med din produkt. För att hjälpa dig så snabbt som möjligt, vänligen följ dessa steg:
Kontakta Kundtjänst: Skicka ett e-postmeddelande till vår kundtjänst på info@taboo.se och förklara noggrant vad som har hänt med produkten. Ju mer detaljerad beskrivning du ger, desto bättre kan vi hjälpa dig.
Beskriv Problem: Förklara i mejlet vad som inte fungerar som förväntat. Om du kan, inkludera information om när problemet uppstod.
Videobeskrivning (Om Möjligt): Om produkten plötsligt har slutat fungera, försök att filma en kort video som visar problemet. Detta kan hjälpa vår kundtjänst att bättre förstå situationen och ge dig en snabbare lösning.
Leveranstiden varierar beroende på din plats och vald leveransmetod. Normalt sett tar det 1-3 arbetsdagar.
Vi erbjuder två bekväma alternativ för pakethämtning:
Ja, du kommer att få en spårningslänk via e-post så snart din beställning har skickats.
Om du glömmer att hämta ut ditt paket från det angivna utlämningsstället, kan det resultera i att en returavgift tas ut. Både DHL och Budbee tillämpar vanligtvis returavgifter i sådana fall. Returavgifterna kan variera beroende på leveransföretaget och din plats. Dessa avgifter täcker kostnaderna för att returnera paketet till oss och kan dras av från eventuell återbetalning.
Vi kan erbjuda en återbetalning för produkten om paketet returneras till oss på grund av ej uthämtat paket. Återbetalningen kommer att justeras för att inkludera returavgifterna och eventuella fraktkostnader som kan ha uppstått.
Om du vill returnera en produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 30 dagar efter att du har mottagit produkten. Vi hjälper dig med returinstruktioner och återbetalningsprocessen. Vill du retunera din produkt så får du skicka tillbaka den till oss, tänk på att skicka med tracking nr så att inte ditt paket försvinner i processen. Så fort vi har fått din produkt och vi ser att den är oanvänd så retunerar vi dina pengar.
Vår adress:
Navis AB
Södra Förstadsgatan 81
214 20 Malmö
Vi värnar om din integritet och förstår vikten av diskreta leveranser. Våra paket är särskilt utformade för att skydda din integritet. De skickas i bruna lådor utan någon extern information som avslöjar innehållet. Som avsändare anges "Navis AB" för att ytterligare bevara diskretionen.
Du kan kontakta vår kundtjänst via e-post på info@taboo.se eller ringa vårt kundtjänstnummer 040 97 64 10. Vi finns tillgängliga under våra öppettider för att hjälpa dig med dina frågor och problem. Mejl svaras alltid inom 24 timmar.
Ja, vi har en fysisk butik på adressen Södra Förstadsgatan 81. Välkommen att besöka oss under våra öppettider! Vill du se mer hur vår fysiska butik ser ut? Klicka här